سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تورگ در وبسایت Coin Tiger در دسترس خواهد بود.

    کاربران Coin Tiger : ما از اعلام اینکه تورگ در Coin Tiger در دسترس قرار خواهد گرفت هیجان زده هستیم. جفت معاملاتی تورگ/ تتر بطور همزمان در Novel Zone قابل استفاده خواهند بود. موارد زیر بازه های زمانی مربوط به فهرست ساعت هماهنگ جهانی می باشد:

1. آغاز سپرده گذاری در ساعت 6 صبح روز 12 آگوست 2021 میلادی

2. آغاز معامله در ساعت 10 صبح روز 12 آگوست 2021

3. آغاز برداشت در ساعت 10 صبح روز 12 آگوست 2021

 

در باره تورگ

 

معرفی توکن:

 

تورگ ارز کریپتو عادی شما نیست بلکه اولین میم کاربردی جهان است که  پایدار محض ، مطلوبیت محور و کاملا غیر متمرکز است. هدف آن افزایش فعالیت اقتصادی ، توسعه فرصت های جدید برای قشر جوان و کاهش محدودیت های اقتصادی مواجه جمعیت به حاشیه رانده شده جهان است.

 

مفهوم تورگ با ماموریت آن در جهت شکل دادن به آینده ای درخشان تر از نظر مالی برای بشریت هدایت می شود و نه تنها در مفهوم بلکه در قوانین تعبیه شده در ارز کریپتو ، غیر متمرکز سازی کامل اجرای آن و نقش موسسه تورگ در اطمینان بخشی برای صادقانه بر سر ماموریت خود ماندن و گذاره ارزش نمود پیدا می کند. 

وب سایت رسمی:: https://www.torg.to

جستجوگر: https://etherscan.io/token/0xcfa0885131f602d11d4da248d2c65a62063567a9

(اطلاعات مرتبط)

1. سبک کارمزد*

2. قوانین معامله

هشدار ریسک: سرمایه گذاری ارز کریپتو در معرض خطر بزرگ بازار قرار دارد. لطفا سرمایه گذاری های خود را با دقت انجام دهید. Coin Tiger بهترین تلاش خود را برای انتخاب سکه های با کیفیت بالا خواهد کرد اما در قبال زیان های سرمایه گذاری شما مسئولیتی ندارد.

 

تیم کوین تایگر 

 

درباره تیم

پلتفرم کوین تایگر از سامانه ای برخوردار است که وب (تارنما) ،iOS ، Android و سیستم خدمات رسانی صرافی ( به عنوان مثال ؛ Cryptocurrency, FIAT, Future, and Leveraged Tokens Trading, Ticker Capital, Lab, Security Alliance ,Tiger Knights, IEO, Tiger Forum)  را در بر میگیرد و اکنون یکی از معروف ترین صرافی ها در دنیاست که زیر شاخه هایی در کشورهایی از جمله  کره ، ژاپن ، روسیه ، ایتالیا و غیره تشکیل داده است. کوین تایگر در تاریخ 12 نوامبر 2017 میلادی تاسیس شد و کاربران آن امروزه از 4 میلیون فراتر رفته است. کوین تایگر همچنین خدمات معامله و سرمایه گذاری را برای 158 کشور با بیش از 100منابع مرغوب عرضه می کند. کوین تایگر بعلاوه اولین صرافی ارز کریپتو می باشد که یک سازوکار سرمایه 100 درصدی برای سکه  Tiger Cash بومی خود به کار می برد. اولین کاری که کوین تایگر انجام داده  خدمات رسانی خوب به کابرانش و اجرای سرویس های امن ، کارآمد و قابل اعتماد با بالاترین سطح سامانه های بین المللی ، امنیت بانکداری ، سابقه داشتن بهترین محصول ، سرویس های معامله آسان و سریع و یک تیم حمایت از مشتری 7 در 24 نفری می باشد.

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/w10763