سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تورگ در صرافی کوین تایگر در دسترس است.

متفتخریم که اعلام کنیم رمز ارز تورگ در صرافی کوین تایگر  در دسترس خواهد بود.  جفت ارز یا تریدینگ پیر   TORG/USDT    همزمان در بخش NOVEL در دسترس خواهد بود.

در اینجا جدول زمانی مربوط به فهرست (UTC) آمده است:
1. واریز به حساب کاربری در 6:00 صبح در 12 آگوست 2021 ؛
2. باز شدن معاملات  در 10:00 صبح در 12 آگوست 2021 ؛
3. برداشت از حساب کاربری  در 10:00 صبح در 12 آگوست 2021.

 

 

درباره تورگ
معرفی توکن:

تورگ همانند سایر رمز ارزها نیست. این رمز ارز اولین رمزارز کاربردی جهانی محسوب می‌شود. کاملاً غیر متمرکز  و با ارزش است و محوریتی پایدار دارد.  هدف آن افزایش فعالیت های اقتصادی ، توسعه فرصت­های جدید برای جوانان جهان و کاهش محدودیت های اقتصادی است که در  پیش روی جمعیت حاشیه­نشین جهان است.

راهکار تورگ با مأموریت آن برای شکل دادن به آینده­ای درخشان از منابع مالی برای بشریت گره‌خوره است. این اصل نه تنها در مفهوم ، بلکه در قوانین نهفته در رمزنگاری این ارز  نیز گنجانده شده است. بعلاوه، مدیریت کاملاً غیر متمرکز آن و  عملکرد شرکت تورگ تضمین می­کند که این ارز به مأموریت و ارزش پیشنهادی خود وفادار خواهد بود.

وب­سایت رسمی: https://www.torg.to

مرورگر: https://etherscan.io/token/0xcfa0885131f602d11d4da248d2c65a62063567a9

 

 

اطلاعات مربوطه

1. ساختار هزینه

2. قوانین تجارت

هشدار ریسک: سرمایه گذاری در  بازار ارزهای دیجیتال  در معرض ریسک بالای قرار دارد.  لطفاً سرمایه گذاری خود را با احتیاط انجام دهید.  کوین تایگر  تمام تلاش خود را برای انتخاب سکه هایی با ارزش بالا انجام خواهد داد اما مسئولیتی در قبال ضرر  احتمالی که ممکن است به سرمایه شما وارد شود، برعهده نخواهد داشت.
تیم کوین تایگر

درباره کوین تایگر
پلتفرم کوین تایگر  دارای ماهیتی  است که شامل وب ، iOS ، Android و سیستم خدمات مبادله (مانند Cryptocurrency ، FIAT ، Future and Leveraged Tokens Trading، Ticker Capital، Lab، Security Alliance، Tiger Knights، IEO، Tiger Forum) را در بر می‌گیرد ، و اکنون  یکی از مشهورترین صرافی ها در جهان محسوب می­شود، که زیر شاخه هایی را در کشورهایی مانند کره ، ژاپن ، روسیه ، ایتالیا و غیره تشکیل داده است‌ . کوین تایگر   در نوامبر 2017 تاسیس شده است  و امروزه  تعداد کاربران آن از 4 میلیون نیز  فراتر رفته است.  کوین تایگر همچنین خدمات تجاری و سرمایه­گذاری را برای 158 کشور با بیش از 100 دارایی با کیفیت و ارزش ارائه می دهد.  کوین تایگر همچنین اولین صرافی رمزنگاری شده است که یک مکانیسم حقوق صد درصدی را برای  صاحبان سهام سکه هایTigerCash (TCH اختصاصی خود اجرا  کرده است. اولین کاری که کوین تایگر انجام داده این است که کاربران خود را در اولویت قرار می دهد و  خدمات خوبی به آنها ارائه می‌دهد. بعلاوه، خدمات مطمئن ، کارآمد و قابل اطمینان را در با بالاترین سطح از سیستم های جهانی ، امنیت بانکی ، به صورت  کارآمد و ایجاد  خدمات معاملاتی آسان و سریع و پشتیبانی مشتری 7X24 ارائه می­دهد.

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/w10763