سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تورگ ، اولین ارز دیجیتال پایدار، کاملاً غیرمتمرکز و با توجه ویژه

BitMart     ، یک پلتفرم معاملاتی دارایی‌های دیجیتال جهانی، در 13 آگوست 2021، ارز تورگ را لیست می‌کند. برای همه کاربران BitMart ، جفت معاملاتیTORG/USDT(تورگ با جفت ارز تتر) رسماً برای معامله راس ساعت 5:00 صبح به وقت امریکا در دسترس خواهد بود.

تورگاصلا چی هست ؟

همونطور که به نظر میاد معرفی ارزهای دیجیتال جدید به این زودی‌ها تموم شدنی نیست، اما ارز تورگ حمایت و بنیاد بسیار قویتری داره که بخواد صرفا به یک معرفی ختم بشه. این ارز به عنوان یک راه حل پایدار و جهانی ارائه شده که نسل فعلی ارزهای دیجیتال رو یه گام در جهت ارائه خدمات جهانی پیش میبره. نیازهای انسانی که بشه اونها رو با ارزهای دیجیتالی که کاربرد و دسترسی جهانی دارن رفع کرد،بسیار زیادن. ارزش ارزتورگبه این دلیله که برخلاف سایر ارزهای دیجیتال معمولی تنها به معامله‌گری در پلتفرم‌ها ختم نمیشه و واقعا در جهان واقعی هم کاربرد داره و میشه باهاش نیازهای روزمره رو رفع کرد و بنابراین ارز تورگ میشه لیدر و اولین ارز از ارزهایی به نام یوتیلی میم‌ها و یا ارزهایی با کاربرد جهانی.

در حالی که استفاده از میم‌ها در افزایش علاقه و پذیرش سریع ارزهای دیجیتال مؤثر بوده ، استفاده از این ارزهای کابردی جهانی (یوتیلی میم‎‌ها) با تأکید روی کاربردهای واقعی، گسترش و پایداری رو در پذیرش ارزهای دیجیتال به ارمغان میارن. به طور معمول، یک میم‌کوین فقط تا زمانی پایدار هست که یک میم‌کوین جدید دیگه بیاد و علاقه و توجه مردم رو به خودش جذب کنه. با این حال، با ترکیب ویژگی قدرت میم‌ها در بهبود فرهنگ جهانی و قدرت پذیرش جهانیان و همچنین قدرتش برای توسعه‌ی نسل بشریت با ویژگی کاربردی بودن یک ارز که باعث میشه ارزش اون ارز نسبت به سایر ارزهای دیجیتال معمولی بسیار ببشتر بشه چون برای تمام نیازهای بشر پاسخگو خواهد بود، و بنابراین میتونه تأثیر بسیار پایدارتر و یک یوتیلی میم با ترکیب بهترین خواص از سرمایه‌های رایج میام مردم، حاصل کنه. یک مثال استفاده از این ارزهای یوتیلی میم میتونه مهاجری باشه که دارای ارزتورگهست و تصمیم داره سرمایه‌ی خودش رو از کشور مبدا به کشور مقصد منتقل کنه و در این حالت قادره به راحتی توسط ارزتورگ این کار رو انجام بده . در طی زمان، این موارد استفاده توسط تعداد بیشتری از مالکان دیگه‌ی این ارز و حتی مالکان جدید مورد استفاده قرار میگیره و بعد از یه مدت این ارز به عنوان یه راه جدید و بسیار کارآمد برای انتقال سرمایه و استفاده از اون شناخته خواهد شد. یکی دیگه از موارد استفاده از این ارز میتونه مثل زمانی باشه که یکی از دارندگان ارزتورگ تصمیم میگیره از این ارز برای ارسال پول به فرزندان خودش که در خارج از کشور در حال تحصیل هستن استفاده کنه، و بنابراین این ارز میتونه همین امکانی رو به تمامی افراد در سراسر جهان بده. به این ترتیب، ارزهای با کاربرد جهانی یا همون یوتیلی میم‌ها با ارائه‌ی چنین امکانتی به کاربران خودشون، همچنین باعث پذیرش سریع جهانی ارزتورگهم میشن چرا که چه چیزی بهتر از ترکیب قدرت کاربردی بودن ( همون یوتیلیتی) و قدرت میم‌ها ( بالابردن سطح فرهنگ جهانی و کمک به اون و گسترش در سطح بین‌المللی).

تورگ با قدرت انقلابی و فلسفه ای که فناوری رو به رهایی و توانمندسازی انسان متصل میکنه (اونم در سطح جهانی و با استفاده از قدرت میم) ، هدایت میشه. هدفش هم تبدیل شدن به یه ارز دیجیتال واقعاً جهانی (میم بودن آن) و غیر متمرکز( چرا که تمامی توکن‌های موجوده اون عرضه شدن و دیگه استخراج نمیشن و همه‌اش در دست کامیونیتی دارنده‌اش هست)، در عین حال کاربردی( یوتیلیتی بودن اون و قابلیت استفاده از اون مثل ارزهای رایج دولتی مثل دلار) ، پایدار ( چرا که دیگه استخراج نمیشه و با تعداد محدودی که داره هر روزشش بیشتر میشه)، قابل اعتماد ( چون صرفا کامیونیتی بیس هست و به دست مالکان اون اداره میشه)و آینده‌نگر (چون کاربردی هست و کاربردش رو هم در سطح جهانی گسترش میده) است.

تورگ بیشتر از تنها یک راه حل تکنولوژیک تصور میشه. این سیستم دارای چندین مؤلفه هست که برای ایجاد یه اکوسیستم ارز دیجیتالی با همدیگه ترکیب میشن که مسائل مختلفی رو که به عامل مخربی واسه رقابت های فعلی تبدیل شدن، برطرف میکنه. در واقع، ارزتورگبرای رسیدگی به شرایط متناقضی از جمله تداخلات میان مقررات و تمرکززدایی، پایداری و استقلال ، ناشناس بودن و امنیت،مشکلات رو برطرف و راه رو هموار میکنه.

منحصر به فرد بودنتورگنه تنها بخاطر ویژگی‌های ذاتی مخصوص به اون که در حال حاضر هم شاید به طور متنوعی در تعداد زیادی از کوین‌ها وجود داشته باشه، بلکه از کامل بودن مفهوم اون به عنوان یک ارز غیر متمرکز بر میاد که بر اساس ایجاد تعادل آگاهانه میان ویژگی‌های متضاد و در عین حال مطلوب این ارز شامل تمرکززدایی، امنیت، پایداری (نوسانات مدیریت شده) و کاربردی بودن آن ایجاد شده‌ان . ظاهراً، اگرچه معرفی آلت کوین‌های اخیر بشتر روی جنبه‌های تمرکززدایی و امنیت اونها متمرکز شده ، اما عمدتاً پایداری و کاربردی بودن در اونها نادیده گرفته شده. اونها در واقع با عدم کنترل روی به نوسانات شدید، بازار را تنها با نوسانگیری و معاملات درگیر کردن.

ویژگی‌های پایداری و کاربردی بودن حتی ممکنه کاملا به یکدیگر مرتبط باشن. این ارز همچنین نیاز به یه رویکرد بسیار متفاوت داره، چرا که تمرکز روی پایداری و ثبات در اون جای حدس و گمان رو میگیره. این پایداری تنها در صورتی قابل دستیابی هست که ارز به سرعت برای طیف وسیعی از موارد استفاده روزمره در دسترس باشه. بدیهی‌ترین و ابتدایی‌ترین موارد استفاده میتونه در حد نیاز به انتقال بی دردسر ، کارآمد و آنی وجوه باشه. با این حال، گسترده ترین موارد استفاده از ارزها خیلی بیشتر از اون که به سرعت وابسته باشن و براشون حائز اهمیت باشه، بیشتر قابل اعتماد بودن هست که مورد توجه هست. اینجا جاییه که ارزهای دولتی سابق مثل دلار و... بیشتر در میان مردم جا افتادن و اونها باهاشون کنار اومدن و حالا با افزایش تعداد موارد استفاده ازارزتورگ، این ارز تبدیل به یک ارز دیجیتال غیر متمرکز و پایدار میشه که میتونه با ویژگی‌هایی که داره(کاربردی بودن واقعیه اون، جهانی بودن اون، غیر متمرکز بودن و مقدار مشخصش که تماما عرضه شده) در ایجاد تغییرات اقتصادی و توسعه‌ی انسانی عامل بسیار تاثیر گذارنده‌ای باشه.

هدف از ایجاد و عرضه‌ی ارز تورگ، بهبود اقتصادی بلاکچین و کریپتو و مدیریت دقیق منابع اونم در حالیه که همزمان امکانات و کاربردهای مربوط بهتورگرا برای اکوسیستم گسترش میده. این برنامه با پیشنهادی برای میزان ارزشتورگبرای ایجاد فرصت‌هایی در جهت توسعه و پیشرفت انسانی، با تمرکز ویژه بر جوانان و جمعیت حاشیه نشین جهان، مثل فقرا، افراد بی‌سرپناه و محدودیت‌های اقتصادی، ارتباط داره. هدف از ایجاد و عرضه‌ی این ارز کشف، گسترش و پیگیری مجموعه‌ای از فرصت‌های رو به رشد برای پیوندتورگبا مفهوم کاربردی بودن در سطح جهانی هست.

 BitMart چیه؟

صرافی BitMart یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته برای دارایی‌های دیجیتال جهانی با بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهانه و در صدر صرافی‌های معاملاتی کرپیتوی لیست شده در سایت  CoinMarketCap قرار داره. در حال حاضر BitMart بالغ بر 370 جفت ارز معاملاتی را با یکی از کمترین مقدار کارمزدهای معاملاتی موجود میان صرافی‌ها در بازار ارائه میده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BitMart ، میتونید از وب سایتشون دیدن کنید، توییترشون رو دنبال کنید یا برای اطلاع از اخبار و امکانات روزافزون اون به تلگرام بپیوندید. میتونید اپلیکیشن  BitMart رو برای امکان معامله در هر زمان و هر مکان دانلود کنید.

 

کلیاتی راجع به ارزتورگ

تورگ اولین ارز دیجیتال پایدار جهان، کاملاً غیر متمرکز و با تمرکز کامل بر روی کاربردی بودن ، با هدف توسعه جهانی انسان ایجاد شده به طور کلی اولین یوتیلی میم دنیا هست که تونسته قدرت میم ( جهانی شدن یک موضوع با کمک به فرهنگ جهانی و توسعه انسانی) و قدرت کاربرد واقعی در دنیای واقعی رو تلفیق کنه و در نهایت ارزی رو به بده که ویژگی‌های خیره کننده‌ای داشته باشه، مثلا مثل طلا برای انباشت سرمایه با اطمینان از ارزش روز افزون اون مناسب باشه، مثل دلار رایج باشه و بشه به راحتی باهاش درآمد کسب کرد و یا خرجش کرد، ومثل خیلی از ارزهای دیجیتال غیر متمرکز باشه و صرفا در دست کامیونیتی دارنده‌ی اون رد و بدل بشه و ارزشش هم بر اون اساس مشخص بشه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزتورگ، لطفاً از وب سایت آنها دیدن کنید، توییتر رو دنبال کنید و به تلگرام بپیوندید.

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست

 

ترید در صرافی هات بیت

 

منبع خبر = https://b2n.ir/f03669.