سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا رمز ارز تورگ موجی پیشتاز محسوب می شود که وعده تحقق بهترین

آیا می­توان گفت ارزی داری ارزش است  در صورتیکه  با آن هیچ مبادله ای صورت نگیرد؟ اگر هر فردی تمام طلای خود را ذخیره می­ کرد و آن را با هیچ چیز دیگری به جز طلا معامله نمی­ کرد، در این صورت طلا با ارزش بود؟ زمانی طلا ارزشمند شد که مردم آن را در ازای  دریافت خدمات و کالاهایی پرداخت کردند، در نتیجه،  به ارزی جهانی تبدیل شد که مورد استفاده اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.
به طور مشابه، آیا ارزهای دیجیتال را می­ توان ارز واقعی در نظر گرفت در صورتیکه  مردم آن را فقط به این دلیل که ارزشمند  است، نگهداری می­کنند؟ به ویژه ، زمانی که تمام  ارزش آن به شدیدترین نوسانات وابسته است  و دارایی افراد ممکن است در زمانی چندین برابر شود و  شاید در زمانی دیگر به صفر برسد. چه کسی     می­ تواند اطمینان حاصل کند که ارزهای دیجیتال همیشه  ارزشمند خواهند بود  و می­توان آن را در ازای دریافت کالاها و سایر خدمات پرداخت کرد و در دسترس تمام اقشار جامعه قرار خواهند گرفت؟

شکل‌گیری تورگ   بر اساس در نظر گرفتن این  سوالات جدی صورت گرفت و از شیوه ای که دیگران در این زمینه در پیش گرفته­اند، الگو برداری نکرد.  اگر قرار باشد، رمز ارزی تبدیل به ارز رایج شود،باید از ویژگی ارزشمندی، پایداری و در دسترس بودن، برخوردار باشد. بعلاوه، باید طوری ارزش­­گذاری شده باشد که بتوان آن  را با  کالاها ، خدمات و سایر ارزها  تعویض کرد. همچنین بتواند در زندگی روزمره مردم و امور بین المللی دولت­ها ، مشاغل و آژانس­های بین المللی غیردولتی از جایگاه منحصر به فردی برخوردار باشد.

بنابراین ، اولین رمز ارزی که   شرکت تورگ  ارائه خواهد داد همانند سایر ارزهای دیجیتال دیگر نیست ، بلکه مفهومی کامل برای ترویج ، توسعه ، نگهداری ، ایمن سازی و حفظ آن تلقی می­شود. . برای تسهیل این هدف  این شرکت نقشی مهم و استراتژیک را بر عهده خواهد گرفت که نظارت و جهت­گیری را برای توسعه رمز ارز تورگ به ارمغان می آورد. اعضای شرکت تورگ و همکاران ممکن است این رمز ارز را به صورت علنی خریداری کنند  اما همانند سایر افراد در سرتاسر دنیا محسوب می شوند و از هیچ امتیاز ویژه ای برخوردار نخواهند بود. چرا این اصل حائز اهمیت است؟ زیرا  در این صورت شرکت تورگ اطمینان می دهد که پایداری ، مطلوبیت و تمرکززدایی ارز تحت تاثیر هیچ  ملاحظه مالی قرار نمی گیرد.

شرکت چگونه این امر را تضمین می­­کند؟  هدف و وظیفه ای که برای تورگ در نظر گرفته شده است شرکت را در مسیر صحیحی قرار می­دهد تا آینده ای روشن از منابع مالی برای بشریت رقم بزند. شاید هیچ نهاد یا نهادی دیگر در جهان ازچنین تمرکز دوگانه­ی مستقیم و روشن بر آینده امور مالی و خدمات بشریت برخوردار نباشد. در حقیقت، امور مالی و آینده بشریت به یکدیگر وابسته اند و این دو هدف از یک دیگر مجزا نیستند. توسعه جهانی بشریت در زمینه­های آموزش ، سلامت ، کیفیت زندگی و غیره نیازمند  تأمین مالی است.  شرکت  متعهد است که اطمینان حاصل کند که تورگ پایدار ، مطلوب و کاملاً غیر متمرکز است تا بتواند به عنوان ارزی قوی در آینده  مورد توجه قرار گیرد.  این امر با جمع­آوری تخصص های مورد نیاز در زمینه فناوری ، توسعه اقتصادی ، علوم اجتماعی و تبلیغات ، محقق خواهد شد.  این اصل منحصر به فرد به آن اجازه می دهد تا با رهبران و نهادهای فکری در سراسر جهان در ارتباط باشد تا  رشد و کاربردپذیری تورگ از  حمایت جهانی برخوردار باشد‌.

بنابراین چه عاملی  باعث می شود تورگ نسبت به سایر ارزها  از ارجحیت برخوردار باشد؟ کاربرد پذیری منحصر به فردی که دارد قدرتی جهانی برای آن به ارمغان می آورد. در این راستا بنیان­گذاران این رمز ارز برای معرفی چنین ویژگی لغت ارز کاربردی جهانی (utilitymeme )   را ابداع کردند. این لغت از دوکلمه utility به معنی کاربردپذیری و meme به معنی الگو و روش فرهنگی ساخته شده است.  مطلوبیت جهانی کلید رشد بلندمدت، پایداری و توسعه انسانی است، در حالی که آنچه به کمک اینترنت گسترش پیدا می کند، ظهور انفجاری در صحنه جهانی را میسر می سازد.  پیش بینی می­کنیم که تورگ مسیریرا برای  ظهور بیشتر ارزهای رمزنگاری شده بر مبنای کاربرد پذیری هموار کند.  به عنوان بخشی از مأموریت خود برای پیشبرد هدف خدمت به بشریت از طریق پیشرفت­های آینده در زمینه مالی ، این شرکت قصد دارد از سایر ارزهای دیجیتال که کاربردپذیری را در اولویت خود قرار می دهند، حمایت کند. 

به چه دلیلی باید هر آنچه که در مورد تورگ گفته شده است را باور کنیم؟  این نکته را مد نظر قرار دهید که  تورگ با مجموع و حداکثر 777 میلیارد سکه عرضه شده است.  100? ارز در گردش در زمان راه اندازی!   بله، کاملاً بی سابقه است، اما چرا این سوال را می­پرسید ؟  خب ، پاسخ ساده است: ضرب ، توقیف و  مسدودسازی در مورد این ارز  صورت نخواهد گرفت ، همچنین در  لیست سیاه نیز قرار نمی ‌گیرد،  فقط داد و ستدی صحیح  و ساده‌ روی بلاک چین اتریوم که مورد اعتمادترین بلاک چین در  جهان محسوب می شود، صورت خواهد گرفت . حتی برای بنیانگذاران و همکاران شرکت نیز سهمیه ای از سکه های تورگ  در نظر گرفته نشده است تا مالیک آن را منحصراً در اختیار خود یا دیگران قرار ندهند. در نتیجه،   هیچ راهی برای گسترش این   رمز ارز  به جز میزان مصرف و سرعت گردش  باقی نمی­ماند. برای این ارز­، کاربردپذیری روندی  رو به رشد را ایجاد کرده است که از طریق افزایش تعداد کاربران و  فزایش موارد متعدد بکارگیری این ارز در موارد متعدد ایجاد می کند.

اظهارات آینده نگر:  برخیاز اظهارات این مقاله ممکن است ماهیت آینده نگر داشته باشند.  کلماتی مانند  باور ، انتظار ، تخمین ، می تواند ، باید ، قصد ، ممکن است ، برنامه ، جستجو ، پیش بینی ، پروژه و عباراتی از این قبیل  ، عموماً «اظهارات آینده نگر» محسوب می‌شوند  که اعتبار آنها فقط در زمانی است که این  جملات گفته می‌شود. به عبارت دیگر، .موضوعات مورد بحث در  بیانیه های آینده نگر در معرض پیش­بینی ها ، روندها و عدم قطعیت های متعددی قرار می گیرد که می تواند باعث شود نتایج واقعی به طور کلی با نتایج که پیش بینی شده است،  تفاوت اساسی داشته باشد.  نه شرکت تورگ ونه  هیچ شخص دیگری مسئولیت به روزرسانی یا تجدید نظر در مورد  اظهارات آینده نگر را  بر عهده نخواهد داشت ، به جز موارد معدود که توسط قانون تعیین ‌می‌شود. 

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/j53598