سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا تورگ نوید بخش موجی تازه است که وعده بهترین را در دو دنیا می

یک ارز بدون استفاده افراد از آن به چه دردی میخورد؟ اگر هرکس همه طلایی که دارد را ذخیره می کردو آن را با چیز دیگری جز طلا معامله نمی کرد آیا این کار غیر از کنجکاوی و خوش گذرانی گروهی ازافراد ارزش دیگری داشت ؟ تنها بعد از فهم مردم از دلایل انجام معامله و سپس استفاده کردن از چیزیارزشمند همچون طلا برای معامله در کالا و خدمات بود که طلا تبدیل به ارزی مطلوب جهانی برایثروتمندان و در نهایت مستمندان گردید   .

 

به طور مشابه اگر افراد فقط ارز کریپتو را برای ارزش خودش نگه می داشتند آیا آن می توانست یکارز واقعی باشد ؟ به ویژه وقتی فقط برای دیدن بی اهمیت شدن این ثروت ارزش آن به شدید تریننوسانات داده می شود و مردم را در یک لحظه فوق العاده ثروتمند می کند. چه کسی می تواند اطمیناندهد که ارز کریپتو ارزش خود را حفظ خواهد کرد ، میان اشخاص رد و بدل خواهد شد ، برای کالا وخدمات مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، به یکباره تمام ارزش خود را از دست نخواهد داد و به دستمردم چه ثروتمند چه فقیر خواهد رسید ؟

 

تورگ نه به علت دنبال کردن آنچه دیگران انجام می دادند بلکه با طرح این سوال های مهم و جدی پا بهعرصه ظهور گذاشت . اگر کریپتو قرار است یک ارز باشد پس نیاز است که ارزشمند ، با ثبات ، دردسترس ، قابل تبدیل به کالاها، خدمات و دیگر ارزها و در زندگی روزمره مردم و امور بین المللی دولتها ، مشاغل و آژانس های توسعه غیر دولتی بین المللی کاربردی باشد.

 

بنابراین ، اولین محصول تورگ تنها یک سکه کریپتو نبود ؛ بلکه مفهوم کاملی برای ارتقا ، توسعه ، حفظ، ایمن سازی و ثبات آن بود. به منظور تسهیل کردن این هدف ، موسسه تورگ نقش راهبردی و مهمی را برعهده خواهد گرفت و نظارت و جهت دهی را برای توسعه تورگ مهیا می کند.

موسسه تورگ پیکره اصلی است که هیچگونه مالکیتی بر تورگ ندارد اما همچنان در اطمینان بخشیدن بههماهنگ بودن تورگ با اهداف و ارزشهای آن سهم دارد. اعضا و همکاران موسسه می توانند آزادانه ولیمانند هر شخص دیگری در جهان تورگ را بدون برخوردار بودن از هیچگونه حق ویژه ای خریدارینمایند. چرا این موضوع حائز اهمیت است؟ این موضوع با اهمیت است زیرا اطمینان می دهد که این موسسه درجستجوی اهداف خود در جهت تضمین ثبات ، کارایی و غیر متمرکز بودن کامل ارز عاری از هرگونهملاحظات مالی باقی می ماند .

 

این موسسه چگونه این امر را تضمین می کند؟ موسسه تورگ در نقش خود توسط اهداف تورگ هدایت می شود تاآینده ی مالی درخشان تری برای بشر شکل دهد. شاید هیچ موسسه یا نهاد دیگری در جهان چنین تمرکزدو گانه مستقیم و مشخصی بر آینده امور مالی و خدمات بشر نداشته باشد. در واقع علیرغم دوگانگی، ازآنجاکه امور مالی و آینده بشریت دو موضوع وابسته به هم هستند؛ این دو هدف با هم یک تمرکز واحد می سازند.شاخص توسعه انسانی جهانی امور مالی را در مرکز اهداف خود به عنوان ابعاد کلیدی آموزش ، سلامت، کیفیت زندگی و غیره در نظر دارد که همگی باید به طور مساوی ، عادلانه ، مطمئن و موثر سرمایهگذاری شوند. این موسسه خود را نسبت به اطمینان بخشی بابت پایدار ، کارا، با انگیزه کاملا غیر متمرکزماندن تورگ متعهد می داند تا بتواند به عنوان ارز قدرتمند آینده ظاهر شود. این هدف با کنار هم آوردنتخصص های مورد نیاز در حوزه فناوری ، رشد اقتصادی ، علوم اجتماعی و حمایت محقق خواهد شد. این ساختار منحصر بفرد این موسسه را قادر خواهد ساخت با رهبران و آژانس های فکری در سراسر جهانارتباط برقرار کنند تا حمایت جهانی برای رشد و کارایی تورگ کسب کنند.

 

بنابراین چه چیزی تورگ را نسبت به بقیه بیشتر مناسب آینده نگر بودن می کند؟ آیا تا بحال کلمهUtilimemes به گوشتان خورده است ؟ نیازی به جستجو در گوگل نیست . این واژه به تازگی ( ازروی عمد) ساخته شده است. میم های کاربردی utilimemes ترکیب شگفت انگیز دیدگاه مطلوبیتجهانی و قدرت میم های کریپتو می باشد.

 مطلوبیت جهانی کلید رشد طولانی مدت ، ثبات و توسعه انسانیاست در حالی که میم ها موتور ایجاد ظهور جنجالی در صحنه جهانی است. میم های کاربردی آن ها راترکیب می کند تا با تورگ موج بعدی ارزهای کریپتو حقیقی را خلق کند. پیش بینی ما این است که تورگپیشرو در ظهور ارزهای کریپتو مبتنی بر میم های کاربردی خواهد بود. این بنیاد به عنوان بخشی ازرسالت خود برای پیشبرد هدف خدمت به بشر از طریق توسعه های آینده نگرانه در امور مالی ، حمایتاز سایر ارزهای مبتنی بر میم های کاربردی را هدف قرار داده است.

 

چه دلیلی وجود دارد برای باور به اینکه تورگ این ویژگی ها و حتی ویژگی های بیشتری دارد؟ این موضوع را در نظر داشته باشید که تورگ با مجموع و حداکثر ذخیره  777میلیارد سکه آغاز به کار کرده است ؛  ?100ارز در گردش در زمان راه اندازی! بله این اتفاق بی سابقه است اما چرا این سوال را می پرسید؟ خب ، پاسخ ساده است ، قرار نیست هیچ گونه ضرب سکه ، وقفه ، راکد ماندن ، مسدود سازی و در لیست سیاه گذاشتن وجود داشته باشد. فقط تجارت محض و ساده در معتبر ترین زنجیره جهان یعنی اتریم (رمز ارز) صورت می گیرید. حتی بنیان گذاران موسسه و شرکای تجاری ، سکه های ذخیره برای تخصیص به خود یا افراد دیگر ندارند. این امر هیچ راهی به جز از طریق کاربرد و سرعت گردش برای گسترش ارز باقی نمی گذارد. میم های کاربردی این نوسانات را از طریق "اثر گلوله برفی "رشد کاربران و چند برابر کردن موارد استفاده ایجاد خواهند کرد.

 

عبارت های آینده نگرانه: برخی از عبارت های به کار رفته در این مقاله ممکن است ماهیت آینده نگرانه داشته باشند. کلماتی همچون : باور داشتن ، انتظار داشتن ، برآورد کردن ، ممکن بودن ، باید ، قصد داشتن ، شاید ، برنامه داشتن ، در پی چیزی بودن ، انتظار کشیدن ، برنامه ریزی کردن ، و عبارت های مشابه ، به طور کلی از میان بقیه کلمات عبارت های آینده نگرانه را شناسایی کنید که به زمان فعل عبارت گفته شده اشاره می کنند. مسائل مورد بحث در این عبارت ها در معرض تعدادی از خطرات، جریانات و ابهامات قرار دارند که ممکن است باعث تفاوت داشتن به لحاظ مادی نتایج واقعی از نتایج برنامه ریزی شده ، مورد انتظار و یا برداشت شده از عبارات آینده نگرانه شود. نه تورگ و نه هیچ فرد دیگری در قبال بروز رسانی یا بازنگری هرگونه عبارت آینده نگرانه چه در نتیجه اطلاعات جدید ، حوادث آینده یا غیره به استثنای موارد مقرر شده توسط قانون مسئول نیست.


سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 


ترید در صرافی هات بیت 


منبع خبر = https://b2n.ir/j53598